+90 212 252 85 73
HESABIM
Sepetiniz boş...
Sık Sorulan Sorular
TESLİMAT Teslimat ve Kargo İADE KOŞULLARI İade Koşulları ÖDEME SEÇENEKLERİ Ödeme Koşulları GÜVENLİK Neden Güvenli ? SIK SORULAN SORULAR Sık Sorulan Sorular BİZE ULAŞIN Bize Ulaşın

Sık Sorulan Sorular

S.S.S.
airshop.com.tr hangi internet tarayıcısıyla daha uyumlu çalışmaktadır?
airshop.com.tr, tüm tarayıcılarla uyumludur. Fakat siteden tam verim alabilmek için kullandığınız tarayının güncel sürümde olmasına dikkat edilmelidir.
 
airshop.com.tr adresi düzgün görüntülenemiyor  sayfa sorunlu mu ?
Tarayıcılarda kullanılan bazı eklenti ve uygulamalar (Adblock) sitenin düzgün görüntülenmesine engel olmaktadır. Bu yüzden bu uygulamaları airshop.com.tr'de pasif hale getirmeli ve ya eklenti - uygulamayı kaldırmalısınız.
 
Hangi ödeme yöntemlerine izin veriyorsunuz?
airshop.com.tr ,kredi kartı, havale ve eft ödeme seçeneklerinden biri kullanılarak yapılabilir.Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro Kredi kartları geçerlidir.
 
Ödeme güvenli mi?
Evet, Sanal Pos aracılığı ile ödemeleri yaptığınız airshop.com.tr 256 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL güvenlik sertifikalarının en yüksek standartı olan ve ödeme yapmak istediğiniz şirketin ünvanını da gösteren Extented Validation (EV SSL)Sertifikası kullanmaktadır.SSL network üzerindeki bilgi transferi sırasında güvenlik ve gizliliğin sağlanması amacıyla Netscape tarafından geliştirilmiş bir güvenlik protokolüdür.SSL gönderilen bilginin kesinlikle ve sadece doğru adreste deşifre edilebilmesini sağlar. Bilgi gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin ve bilginin gizliliği ve bütünlüğü korunur. Ödemenizi gerçekleştireceğiniz sayfadayken adres barınız yeşile döner ve airshop.com.tr sitesinin sahibi olan airshop.com.tr ünvanı adres barda yer alır.Kredi kartı bilgileriniz yalnızca ödeme işlemi gerçekleştirilirken kullanılır ve kesinlikle veritabanında kayıtlı tutulmaz.
 
 
Ürünlerin kargo bedelleri neye göre belirleniyor?
Ürünlerin kargo bedelleri ürünlerin büyüklüğüne, gideceği mesafeye ve sigorta bedeline göre belirlenmektedir. Ürünün büyüklüğüne göre belirlenen tutar MNG Kargo’nun kendi ölçü-fiyat tablosundan alınmaktadır. Kargo bedeli her şehir için aynı olmadığından, ürünlerin gönderileceği şehirler de ürün kazanılmadan önce bilinemediğinden mesafe için ortalama bir tutar alınmaktadır.Ürünlerin yolda zarar görmesi durumuna karşı sigortalanmaları nedeniyle de bir tutar ödenmektedir. Ürünlerimiz çeşitlilik gösterdiğinden dolayı hepsinin sigorta tutarları farklıdır, bu nedenle sigorta için de ortalama bir rakam belirlenmektedir. Bu 3 koşul gözönünde bulundurularak ürünlerin kargo bedelleri oluşturulmaktadır. Kargo bedelleri açık artırmalara katılmadan önce görebileceğiniz şekilde ürün detayında belirtilmektedir.
 
İade ve Hatalı Ürünler
Satın aldığım bir ürünü iade edebilir miyim?
Evet, ürününüzü en geç 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Eğer üründe bir hata var ise lütfen öncelikle “Hasarlı ya da hatalı bir ürün tarafıma yollandı. Ne yapmalıyım?” sorusunun cevabını okuyun.
airshop.com.tr/destek/contact/ linkinden gerekli yönlendirmeleri takip ederek bize ulaşabilirsiniz.
 
Önemli:7 gün içerisinde yapacağınız tüm iadelerde ürünü satın alırken ödemiş olduğunuz bedel (KDV + Kargo + -varsa- hizmet bedeli) airshop.com.tr tarafından size iade edilir.Hatalı ve hasarlı olmayan ürün iadelerinde İADE KARGO ÜCRETİ ALICI tarafından karşılanır.Tarafımıza gönderilen ürün eksiksiz, hatasız ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.Aksi takdirde ürün iadesi kabul edilmez.
 
Arızalı veya hatalı bir ürün tarafıma yollandı. Ne yapmalıyım?
Öncelikle karşılaşmış olduğunuz olumsuz durumdan ötürü özür dileriz. Nadir de olsa bazı ürünlerde direkt üretimden kaynaklanan arızalar veya nakliye sırasında meydana gelen hasarlar görülebilir.
 
Ürün ambalajı hasarlı:
Lütfen ürünün tam, eksiksiz ve hatasız olduğunu kontrol etmeden teslimat formunu imzalamayınız.Arızalı, hatalı veya yanlış ürün gönderimlerinde bizi en geç 7 gün içerisinde bilgilendirmeniz gerekmektedir.7 gün içerisinde tarafımıza bildirilmeyen hatalı veya yanlış gönderimlerden airshop.com.tr sorumlu değildir. Belirtilen zaman içerisinde bizi uyardığınız takdirde meydana gelmiş olumsuzlukları en kısa sürede telafi etmek için elimizden geleni yapacağız.
 
Arızalı bir ürün teslim aldığınızda:
Öncelikle lütfen ürünün gerçekten arızalı olduğundan emin olun. Bunun için üretici firmanın web sayfasından veya müşteri hizmetlerinden yardım alabilirsiniz.Karşılaşılan çoğu problem ürün iadesine gerek kalmadan kolayca halledilebilmektedir.Eğer problemi gideremezseniz airshop.com.tr/destek/contact/ linkinden gerekli yönlendirmeleri takip ederek bize ulaşabilirsiniz. Lütfen yapacağınız bildirimlerde
 
Lütfen bizimle irtibata geçmeden ürünü bize geri göndermeyin.Aksi bir durum ürünün iadesinde veya değişimde gecikmelere neden olabilir. Eğer ürününüzün değiştirilmesi gerekiyorsa lütfen öncelikle bizimle irtibata geçin. Yapılması gerekenler hakkında biz size yardımcı olacağız.Bu zaman zarfında Tüketici Kanunu’ndan doğan haklarınız zarar görmez.
 
Ödeme ile ilgili sorunlar
Bir ürün almaya çalıştım fakat ödemenin başarısız olduğu söylendi.Ancak para hesabımdan çekilmiş.Bazen bankanız ödemeye onay verir ama bizim Ödeme Sistemimiz reddeder.Bu durumlarda genellikle onay hemen iptal edilir ve paranız hesabınıza geri gönderilir.Ancak bazen durum böyle olmaz. Bizim reddimiz banka tarafından hemen anlaşılmayabilir ve paranızın hesabınıza iadesi 72 saate kadar çıkabilir.
 
Hesap Ayarları
Üye olmaya çalışıyorum ama siteniz kullanıcı adımın başka bir kullanıcı tarafından alındığını söylüyor.
Lütfen başka bir kullanıcı adı seçiniz.
 
Üye olmaya çalışıyorum ama siteniz numaramın veya e-posta adresimin başka bir kullanıcı tarafından alındığını söylüyor.
Galiba daha önce airshop.com.tr’a üye oldunuz. Böyle bir durumda ”Şifremi Unuttum” bölümünü tıklayarak numaranızı veya e-posta adresinizi gönderin. Eğer daha önceden üyelik kaydınız yapılmış ise şifreniz size gönderilecektir.
 
Kullanıcı adımı ve şifremi unuttum.
Kullanıcı Adımı & Şifremi Unuttum linkini tıklayınız. Bu link üye girişi butonuna tıkladığınızda karşınıza çıkacaktır. numaranızı veya e-posta adresinizi girin. Size kullanıcı adınız ve şifrenizi içeren SMS veya e-posta gönderilecektir.
 
Hesabıma girebiliyorum ama hiçbir şey yapamıyorum.
Böyle bir durumda 0212 252 85 73 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri’ni arayın, ekibimiz size yardımcı olacaktır.
 
 
Kampanyalar hakkında airshop.com.tr’dan e-posta gönderilmesini istemiyorum.
Sitemize üye olurken katılmayı kabul ettiğiniz tanıtım listemize gönderilen e-postalardan çıkmak için bu e-postaların altında yer alan “Listemizden çıkmak için buraya tıklayın” bağlantısına tıklamanız yeterlidir.Sitemizle ilgili bilgilendirme e-postaları ise sitemizdeki üyeliğiniz devam ettiği sürece her bilgilendirme sadece bir kere yapılmak üzere gönderilmeye devam edecektir.
 
airshop.com.tr’un sunduğu avantajlarla ilgilenmiyorum ve hesabımın silinmesini istiyorum.
airshop.com.tr hesabınızı Hesabım bölümü içindeki Üyelik Bilgilerim sayfasından tek bir tıklamayla silebilirsiniz.
 
airshop.com.tr'a hangi gün ve saatlerde ulaşabilirim?
airshop.com.tr'a Hafta içi 09:00 ila 18:00 arasında ulaşabilirsiniz.Hafta sonu C.tesi - Pazar ve Resmi Tatillerde mesaimiz yoktur.